Vrátenie a reklamácie

 

 

Vrátenie

Podľa zákona o právach spotrebiteľov zo dňa 30. mája 2014 má zákazník právo na vrátenie produktu bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od dodania produktu.
1. Zašlite, prosím, produkt späť s faktúru a vyplneným formulárom pre vrátenie. Náklady na odoslanie produktov platí zákazník.
2. Peniaze za vrátený tovar budú odoslané na uvedený bankový účet do 10 pracovných dní od doručenia obuvi na adresu predajcu:
Olzalogistic - Nagaba
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná

 

Reklamácia

1. Na obuv sa vzťahuje záruka 24 mesiacov od termínu nákupu.
2. V prípade zistenia chýb a nedostatkov vedúcich k reklamácii zašlite obuv na nasledujúcu adresu:
Olzalogistic - Nagaba , Súľov 46 , 01352 Súľov-Hradná. K odoslanému produktu je nutné priložiť doklad potvrdzujúci nákup s vlastným opisom chýb produktu, s nadpisom „Reklamácia“ a Vaše kontaktné údaje. K reklamácii prijímame iba čistú obuv.
3. Reklamácie vybavujeme najneskôr do 14 dní od dňa doručenia zásielky s reklamovaným tovarom na adresu firemného obchodu.
4. Ak je reklamácia uznaná, bude poškodený produkt opravený alebo vymenený.
5. V prípade problémov s opravou alebo výmenou tovaru Nagaba garantuje vrátenie celej zaplatenej sumy za tovar.
6. Náklady na odoslanie reklamovaného tovaru platí kupujúci, náklady na odoslanie opraveného produktu platíme my.

Stiahnuť formulár