NÁKUP BEZ OBÁV
14 dní na vrátenie
eshop@nagaba.eu
odpisujeme od 8.00 do 16.00
ECO ECO
Dbáme o životné prostredie

Vrátenie a reklamácie

 

 

Vrátenie

Podľa zákona o právach spotrebiteľov zo dňa 30. mája 2014 má zákazník právo na vrátenie produktu bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od dodania produktu.
1. Zašlite, prosím, produkt späť s faktúru a vyplneným formulárom pre výmenu/vrátenie. Náklady na odoslanie produktov platí zákazník.
2. Peniaze za vrátený tovar budú odoslané na uvedený bankový účet do 10 pracovných dní od doručenia obuvi na adresu predajcu:
Olzalogistic - Nagaba
Hviezdoslavova 68
01001 Žilina

 

Reklamácia

1. Na obuv sa vzťahuje záruka 24 mesiacov od termínu nákupu.
2. V prípade zistenia chýb a nedostatkov vedúcich k reklamácii zašlite obuv na nasledujúcu adresu:
Olzalogistic - Nagaba , Hviezdoslavova 68 , 01001 Žilina. K odoslanému produktu je nutné priložiť doklad potvrdzujúci nákup s vlastným opisom chýb produktu, s nadpisom „Reklamácia“ a Vaše kontaktné údaje. K reklamácii prijímame iba čistú obuv.
3. Reklamácie vybavujeme najneskôr do 14 dní od dňa doručenia zásielky s reklamovaným tovarom na adresu firemného obchodu.
4. Ak je reklamácia uznaná, bude poškodený produkt opravený alebo vymenený.
5. V prípade problémov s opravou alebo výmenou tovaru Nagaba garantuje vrátenie celej zaplatenej sumy za tovar.
6. Náklady na odoslanie reklamovaného tovaru platí kupujúci, náklady na odoslanie opraveného produktu platíme my.

Stiahnuť formulár